pigg och vaken!

Godmorgon!

Har sovit som en stock verkligen! Dock drömde jag en mardröm om att min pojkvn höll på med en annan tjej för att göra mig svartsjuk, och GOD DAMN vad jag blev svartsjuk. Jag kunde inte ens säga att jag älskade min pojkvän längre för att jag bara var fylld utav hat. Jag hatade, oh gud vad jag hatade. Tur att det bara var en dröm då! Ska berätta lite senare om mina mardrömmar som jag har i princip varje natt...

Hur som helst, min pojkvän ligger och sover fortfarande. Jag blev så fruktansvärt kissenödig så jag var tvungen att springa upp och jag känner inte för att lägga mig ner igen och sova bort hela dagen.. Så nu ska jag göra frukost! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback