nationella klart!

Nu kommer jag inte ha någon mer matte under resten av min skoltid! :D WOOHOOO!

Jag valde att inte läsa Matte B eftersom att jag inte anser att jag behöver det. Och idag var det sista nationella i matte A så efter detta kommer betygen sättas och jag kommer slippa matte under resten av gymnasiet! Gött! :D Provet gick förresten superbra! Jag satt 110 min och man hade 120 min på sig så jag stressade verkligen inte för att jag verkligen ville prestera så bra som jag vet att jag kan. Och det tror/hoppas jag också att jag gjorde! :)

Nu sitter jag i Caféterian och pluggar på mitt nästa prov som jag ska ha idag, om ungefär 1,5 timme så jag har iaf en liten stund på mig att plugga. Jag glömde ju mitt häfte i torsdags så jag har inte haft möjlighet att plugga på provet.. Lite surt, men jag får försöka ändå!

Club4Beauty.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback