köpte ALKOHOL sjääälv! ;)

Efter att vi hade varit och badat och softat vid baren ett tag så stack vi iväg till stan, men som sagt så var det stängt. Men vi hade det kul ändå! :) Vi gick och kollade runt lite och sen gick vi till affären "Fakta" och då köpte jag en Smirnoff Ice helt själv! ;) Eftersom att det är 16år vid köp av akohol i Danmark. Fett nice!! Han i kassan frågade inte ensom legg, det var precis som att jag köpte ett mjölkpaket! ;) :D

Tycker dock det är ganska sjukt att det är 16 år vid köp av alkohol i affärer, 18 år vid köp av tobak och 18 år för att komma in på krogen. Jag menar, hallå? de uppmanar ju förfan tonåringar att bli alkoholister..




Rosa biiiil! :D


Jag och min baby utanför affären. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback