Jönköpings marknad!

Jag och bror åkte som sagt in i fredags till stora staden Jönköping för en underbar dag! :D Mötte upp Jossan S vid Cigarren och åkte hem till henne för att lasta av oss lite saker och sen drog vi till staden och gick på marknaden!

Först gick vi omkring lite och träffade folk, stötte på min pojkvän som hänkade oss en stund. Så åkte vi karusell, fifan vad värt det var! :D Sjuuuukt gött och vilken adrenalinkick man fick! :D Sen var de även en liten konsert också, men då drog jag och Jossan hem till henne för att hämta våra saker.


Bror min on the bus!


Det var någon parad i stan. ;)


Jossan och jag innan åkturen i karusellen


Lite wierd skylt..



Jag och Jossan innan åkturen


Lite skakis?


Glad var jag iaf! :D


Jossan visade upp sina händer



Konsert


Det regnade + var soligt när vi åkte till Jossan senare på kvällen, så det blev en regnbåge! :D

Kommentarer
Postat av: sara

åh va roligt :D

2011-05-30 @ 16:42:06
Postat av: elina

hur fan vågade du åka den? herregud haha, blev ju rädd av att bara kolla på den :o ;) <3

2011-05-30 @ 19:13:43
URL: http://elinasbrengesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback