internet på hotelrummet!

Tjena! :D

Var framme i Danmark vid halv ett, då checkade vi in på hotellet och så bytte vi om direkt och gick ner till poolerna och badade. Åkte i en askul och grym rutschkana också! :D Fifan vad kul det var!!

Sen när vi hade tröttnat på att bada så gick vi upp till våra rum och bytte om och gick ner till stan, dock var allting stängt för att det tydligen är röd dag i Danmark..? Lite tråkigt. :( Men vi ska ju ner till stan imorgon ändå så. ;) Vi gick iaf en långpromenad runt om Fredrikshamn för att hitta en matbutik och efter att ha frågat en dansk om vägen så hittade vi en butik som hette "Fakta". Då köpte jag något speciellt, visar det sen! ;)

Nu kommer det en bildbomb på bilder ifrån båtresan! Resten av bilderna kommer senare! :D


Jag och älskling spelade schack ;)



Jag och älskling!


Ian och hans tjej Elina. :)





Jag inne i affären.



Sen käkade vi "brunch"


Det blåste uppe på däck, jag och Ian står och steker.


Sen fastnade jag framför spelautomaterna.. Spelade bort typ 50 kr haha..

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

ha en fortsatt fin dag!

2011-05-20 @ 17:09:56
URL: http://sofialarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback