hehe, tiden rann iväg..

Har suttit och pluggat i.. Nästan två timmar?

Jag gick ner och fikade ute på altanen och sen gick jag upp och hämtade mitt häfte i Näthandel som jag ska ha prov i på onsdag (det är ganska mycket i skolan denna veckan..) och så gick jag ner och bad Magnus förhöra mig. Vi satt säkert i två timmar eller något! Både inne och ute eftersom att han började grilla under tiden. Nu är hela mitt huvud fyllt med en massa bra information! ;) Magnus förklarar verkligen allting 123456787654 gånger bättre än min lärare. Nu förstår jag ju vad allt betyder och vad det innebär! Sjukt bra! :D

Nej nu ska vi käka grillat och sen ska jag sova! Har som sagt fått vääääldigt lite sömn i helgen och imorgon är det Nationella del 2 i Matte kl 8 så jag måste vara i tid. Pusshej!


En väääldigt gammal bild på mig i mina kära glasögon (som jag aldrig använder)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lycka till på nationella imorgon.=)

2011-05-23 @ 21:28:54
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback