fiskade lite innan!

Hejsan! :D

Är redan hemma, haha. ;) jag och älskling bestämde oss för att ta bussen hem så vi kom precis hem faktiskt, ska alldeles strax lägga oss i sängen och kolla på en film som en blogg jag läser hade rekommenderat. Hoppas den är bra! ;) Om den är något att hänga i julgranen så skriver jag om den senare! :)

Iaf, jag mötte som sagt upp älsklingen efter skolan, fick springa som ett as ner till busshållplatsen ifrån skolan för det spöregnade ju! Dock var det ganska mycket uppehåll just när vi sprang, men vi fick stå och vänta i typ en kvart innan det lugnade ner sig.. Fifan för vädret ibland alltså! Jaja, man kan inte få allt här i världen eller hur? ;)

Sen tog vi bussen till Jönköping och gick till Munksjön och satte oss där och fiskade en liten stund tills klockan blev halv fem då vi packade ihop och drog vidare till Soya!

Älskling. :)


Jag! :)

Kommentarer
Postat av: evelina

saknar dig thess :(<3

2011-05-13 @ 21:00:18
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: Jeeeennnu

åh, det är så mysigt att fiska med sin pojkvän :')

2011-05-15 @ 15:32:04
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback