en fästing på naveln! ;S

Godmorgon! :)

Har sovit utmärkt inatt! Låg och tänkte på mitt underbara, nästintill perfekta liv! ;) Somnade nästan direkt, minns inte vad jag drömde och när jag vaknade så var jag relativt pigg, eller vem hade tackat nej till två timmar extra i sängen? ;) Men det var ändå inte jobbigt att gå upp. :)

Hoppade in i duschen, och så tvättade jag kroppen (överallt såklart!) så lyfte jag på min navelpiercing för att tvätta naveln, så var det en liten, liten svart prick där. Jag försökte skrapa bort det men den satt fast och då tog jag det mellan naglarna och där lossnade den elaka blodsugande lilla fästingen! :O Usssschhhhh.. Hatar småkryp... Tänk om jag blir sjuk nu..? :O :(

Nyduschad!


Pekar på vart fästingen satt! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine S

Hahahahahah xD Fail Thess ;)

USch, fästingar är hemska... Brrr...

Slår ändå inte spindeln vi såg igår. HAhaha shit va rädda vi va! xD <3

2011-05-06 @ 09:18:06
URL: http://massvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback