checkar ut snart

Godmorgon!

Haha idag mår man som man förtjänar, vi gick o la oss sent och sen skulle vi gå upp vid halv 10 för att käka frukost. Jag hade hellre legat kvar i sängen några timmar till men vi var ju tvungna att gå upp eftersom att vi ska checka ut ifrån hotellet om en halvtimme.

Vet inte riktigt vad den här dagen bjuder på eftersom att båten till Sverige går kl 20 ikväll och vi måste ju checka ut om en halvtimme. Sen regnar det också här i Fredrikshamn så det finns inte så mycket man kan göra. Antagligen åka till någon affär och inhandla det man vill ha med sig tillbaka till Sverige och sen får vi väl se vad vi ska göra.

Eftersom att jag inte kommer ha något internet fören vi har anlänt på båten så har jag tidsinställt några inlägg under dagen, så hörs vi ordentligen senare helt enkelt! Hoppas ni får en underbar söndag allesammans. :) PUSS



Haha naw, jag och älskling sov som stockar..

Kommentarer
Postat av: elina

hej thess! undrar bara om det är okej om jag tar någon bild på mig och ian från din blogg? så håller jag dig länkad? ;) puss

2011-05-23 @ 09:23:40
URL: http://elinasbrengesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback