alla har fått fisk!

(OBS! Detta inlägg skulle egentligen upp i söndags..)

Som ni kanske förstår - och vet om. Så har jag ju fiskat typ hela helgen med min pojkvän. ;) Krille och Robert kom och joinade oss en kort stund i lördags också, kulkul! :)
Min pojkvän fick en liten gädda, en stor aborre och en lite mindre aborre. Krille fick en gädda och igår (söndag) fick jag en liten gädda, blev verkligen superglad! :D Har inte fått fisk sen jag var typ 11 år..? :O Dock så släppte den innan jag hann ta kort.. Men min pojkvän är vittne om ingen tror mig! ;)


Älsklingen fick en aborre. ;)


Och Krille fick en gädda!

Playman.se


Kommentarer
Postat av: sara

oj va ni fiskar mycket :D

2011-05-17 @ 11:20:12
Postat av: Hannah

ush vad äckligt haha

2011-05-17 @ 17:10:46
URL: http://finest.se/lillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback