varning: tjockisar på café!

Efter "festen" med stureplansfolket så drog vi till Coffeehouse by George och beställde lite fika. Jag köpte en kyckling baguette, som jag faktiskt inte alls var nöjd med. Eller alltså den var ju god, men de snålade som fasiken på curryn och brödet var torrt. Mycket bättre att äta kycklingbaguette på Mackmakeriet, mums! :)

Hur som helst, efter att ha ätit upp den megastora baguetten så var jag ändå inte nöjd. Och inte Hedda heller för den delen. Så vi gick ner och köpte ännu mer fika, hehe.. ;) Jag köpte en supergod chokladmuffins och jag orkade knappt halva.. Ångrade att jag inte köpte en kladdkaka som Hedda gjorde, för den var verkligen himelsk! Dock orkade inte hon äta upp den heller, haha..

Btw, har ni någonsin tänkt på hur förbannat dyrt det är att fika ute? :O Det kostade liksom 70 kr det jag köpte, en baguette och en muffins. Kunde man gjort hemma för 10 spänn, haha.. ;) Dock är det inte riktigt samma sak och fika hemma. Eller vad säger ni? :)


Kommentarer
Postat av: N

på nåt sätt är det så mkt mysigare ute,med någon nära!:)

att fika asså:P

2011-03-20 @ 16:17:47
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: hedda josefsson - en blogg om hundar, hästar & livet.

haha så onödigt är det, de är egentligen mysigare på en restaurang :) haha vi får käka ute på ngt annat än donken nästa gång vi ses ! :D <3

2011-03-20 @ 18:53:52
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback