sovmorgon idag!

Godmorgon!

Vaknade och gick upp 8.20 och så orkade jag inte duscha så jag slängde ihop håret till en bulle precis som igår och så klädde jag på mig, sminkade mig och gick ner och pratade med min lillebror ett tag. Sen kollade jag på klockan och beräknade att jag skulle hinna slänga in ett inlägg innan jag stack iväg till bussen. :)

Idag är det lite kallare än vad det var igår, eller jag har ju inte varit ute än men det ser kallare ut + att det är molnigt. Men det blir nog soligare och varmare framåt dagen hoppas jag! :) Eller vill ni att vintern ska komma tillbaka? ;) Brr..

Dagens facelook

Kommentarer
Postat av: ekfeldt

sv: Jaa de va var verkligen längesen haha :D

2011-03-25 @ 10:26:34
URL: http://ekfeldt.blogg.se/
Postat av: Emma

hej :)

jo jag har en header men senaste dagarna har de blivit något konstigt så att den inte alla har kunnat sätt den :o bra att du sa till, för ändrar inte de sig snart får jag försöka fixa det :D <3

2011-03-25 @ 10:40:44
URL: http://etzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback