onödig dag..

Go'kväll!

Jag har inte gjort ett skit idag förutom att jag har suttit vid datorn sen halv tre. Alltså i 7 timmar. :| Har dock gjort lite sysslor och sen har jag även ätit tillsammans med min familj, haft ett riktigt härligt skratt med min lillebror om våran framtid och Pernilla utbrast "det är tur att ni inte ska gifta er!" Hahaha! ;) Härligt med familj, älskar er alla det vet ni! :love:

Hur som helst, jag har gjort mig iordning för att alldeles strax dra hemifrån. Ska ta bussen till Huskvarna precis som igår och vänta tills min pojkvän slutar jobbet och sen ska vi hem till honom och sova. Imorgon är både han och jag lediga så det är skönt! :D


Kommentarer
Postat av: Neth's ~ ♥

"inte som alla andra"

vad är speciellt med dig? bara nyfiken inget illa :D <3



checka gärna min frågestund, och lämna spår efter dig med en fråga!

frågestunden avslutas om en vecka, så du har tid att komma på en riktigt awesome fråga.

tack i förhand DUDE!

2011-03-10 @ 23:45:49
URL: http://neths.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-03-11 @ 01:02:30
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback