mysig dag! :D

Hello!

Nu är jag hemma igen! Och min pojkvän är med mig! :) Hihi.

Jag åkte in till stan och mötte upp Eve i Huskvarna och så tog vi bussen till Majsstången och köpte varsin kebabtallrik och så gick vi hem till henne och käkade och pratade om en massa saker. Härligt! :love:

Sen tog vi bussen ner till Huskvarna igen och satt i solen och softade lite fram tills min pojkvän slutade jobbet kl 14. Så tog jag och han bussen hem till Joannas pojkvän och så bytte vi om och tog bilen till stan och gjorde det hemliga som jag ska berätta om alldeles strax!! :D

När vi var klara så gick vi till Time Out och käkade, usch vad skräpmat jag har ätit idag.. Haha.. Min mage är helt fylld nu så nu ska jag inte äta på en vecka! ;) Skämt åsido.. När vi hade ätit så tog vi bilen hem till Joannas pojkvän Daniel och chillade där, soft! Daniel och min pojkvän tyckte om varandra så det blir nog parmiddag snart haha! ;) Sen tog jag och älskling bussen hem till mig, blir nog en mysig hemmakväll I think! :D

Min kebabtallrik hemma hos Eve!


En osminkad Thess..!


Gullungen Eve!


Joannas pojkväns vovve :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

oh älskade tyco på bilden. ge mig :) haha. tack för dagen sötnos. måste göras om snart tycker :) puss <3 love <3<3

2011-03-26 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback