lång sovmorgon, men..

.. Jag är i skolan ändå! :(

Jag vaknade vid 7 imorse, gick upp och gjorde mig iordning. Sminkade mig bara med vattenfast mascara (ska visa den senare) ;) Eftersom att vi har simning idag på idrotten så är det ganska osmidigt med en massa smink i ansiktet som rinner av, ser så ofräsch ut liksom! ;)

Sen gick jag ner och käkade frukost, sen fick jag skjuts utav mina föräldrar till skolan. Slippa åka buss, so my stile! ;) Åkte hemifrån en halvtimme senare än vad jag hade gjort om jag åkt buss och ändå kom jag fram till skolan tidigare än vad jag hade gjort med bussen! :)

Dock när jag kom fram till skolan, när min vän Jossan kom så var första lektionen tydligen inställd så vi börjar inte fören 10.30, GRRR! :mad:

Jag alldeles nyss, nästan helt osminkad! Syns det..? :)

ForHair.se


Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH han.. fy fan. -.-

JAAAAA ! Om jag inte har bokat in något annat där.. Har för mig att jag gjort det men är inte säker. Ska kolla lite ^^ Men tror jag kan! :D <3

2011-03-22 @ 08:35:20
URL: http://massvis.blogspot.com
Postat av: josefine andersson

sv; ang. det som du vet om min pappa, så har det med det att göra, för han har sånna depritioner om det.. "/

2011-03-22 @ 08:38:00
URL: http://jossich.blogg.se/
Postat av: josefine andersson

sv; självklart ska vi göra det ;) och glöm inte högklackat också ;) haha ♥

2011-03-22 @ 09:06:47
URL: http://jossich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback