körde verkligen slut på mig

Godkväll! Är nu hemkommen ifrån mitt Zumba pass + magträningen..! :)

Idag tog jag i extra hårt och körde på extra mycket och jag kan lova er att mellan låtarna så gäspade jag, och efter sista dansen så höll jag på att spy, jag tog i så det skrek om det!! :D Guuud så härligt det var! Och nu efteråt, ZzzZZzzZZzz..... Tur att jag har sovmorgon imorgon, det förtjänar jag efter denna dagen! Först simträning på idrotten och sen Zumba + magträning, AjAjAj.. Jag kan knappt gå och ännu mindre spänna en enda muskel i min kropp.. Haha.. Men skönt var det!! :D

Juste, haha! Jag kom ju inte hem riktigt nyss.. Har ju hunnit med en dusch och att plocka fram morgondagens outfit + fotat dagens shopping. Den kommer dock upp imorgon eftersom att det blir så sent annars.. Men nu väntar kvällsmat innan läggdags, godnatt mina kära läsare! :love:


Kommentarer
Postat av: Robert

Det ska vara tung under träningarna :D Va duktig du är. Själv så tränar jag upp min kondition sen 7månader tillbaka (har ju hållit på med fotboll, ishockey & innebandy i flera år) och jag sätter mig på spinningcykeln och kör nonstop i 4h. 4L vatten och 1L Powerade/Gatorade + 1 banan under passet. Dock slutar det oftast med migrän på kvällen :/

2011-03-23 @ 07:30:25
URL: http://www.modestil.se
Postat av: emma

sv: hihi god so fan:D

2011-03-23 @ 08:42:59
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback