jag får se, vad som händer. ja.

Godmorgon!

Usch jag fick nästan ingen sömn alls inatt, låg och lyssnade på musik, glodde in i väggen och grät. Stängde av musiken efter tag eftersom att det gjorde alldeles för ont i hela kroppen, speciellt i bröstet att lyssna på depp musik. En massa gamla minnen flashade förbi mina ögon, en massa idiotiska saker som jag gjort i mitt liv, en massa saker som jag hade velat ändra på om jag hade kunnat.. Sen smsade jag med en killkompis, en underbar vän som lyssnade och tröstade mig. Även om det bara var ett par ord i ett sms så gjorde det mycket. Jag blev lugn och varm och till slut somnade jag.. Tack!

Låg och tänkte igår om jag verkligen skulle orka gå till skolan eller inte. Beslutade mig att jag skulle gå för att slippa ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Så jag ställde alarmet på 6.50, vaknade och somnade om. Vaknade igen vid 7.10 och masade mig upp ur sängen, kletade på lite smink, drog på mig kläderna som låg på golvet och mössan och gick till bussen. Satt på bussen och lyssnade på samma musik som igårkväll, hindrade mig själv från att gråta, svalde klumpen i halsen gång på gång. Intalade mig själv att det inte var värt det, att jag är en idiot som inte är värd att gråta över. Att ingenting blir bättre utav att gråta..

Kom fram till skolan när jag började vid 8.20, fick veta att vi hade prov ändå. Det gick bra. Tror jag kommer få MVG, eller åtminstone VG. Kände mig dock fortfarande inte glad, satte mig på en skolbänk och startade datorn för att fördriva tiden. Får se vad som händer.. Ja, Jag får se.

Jag igår, rätt cool bild faktiskt.

Fashionize.se


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det tror jag inte! Vill du berätta så finns jag här det vet du! Alltid.

Bara att höra av dig lr ngt <3

2011-03-03 @ 09:45:48
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: Josefine

Plejs, Min mosters (:

2011-03-03 @ 09:51:22
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: Josefine

JA VERKLIGEN!!! :O JAG MED!!! <3

2011-03-03 @ 09:56:09
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: Maj

Det låter faktiskt jobbigt, att du inte kunde sova och är så upprörd över det. Känner igen mig det där med att gråta, tycker inte heller om det och brukar intala mig själv att man är patetisk osv. Men egentligen så löser det sig med att gråta, man blir lugn efteråt och man får ut känslorna. Så, gråt en liten skvätt och gå sedan framåt. Att låta allt gro inom än får inte än att må bra längre fram. Vad det nu än handlar om så hoppas jag att det löser sig för dig! Sköt om dig! Kram.

2011-03-03 @ 11:10:10
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback