hade lång sovmorgon idag!

Gud vilket härligt väder det är idag! :D Håller ni inte med mig? ;)

Sitter i skolan nu! Började för 5 min sen, så jag hade en lång sovmorgon idag. Skönt!! :D Behövdes verkligen efter all träning som jag fick igår, haha! ;)

Vaknade kl 8.30 och sminkade mig och gjorde mig i ordning, gick till bussen och träffade på min gamla klasskompis Putte, så vi satt och snackade om allt och ingenting på bussen påväg till skolan. Var riktigt kul faktiskt! Skönt att man kan hålla kontakten med sina gamla kompisar. :) Eller hur kära läsare? ;)

Idag har jag på mig min nya tröja som jag köpte igår, sitter verkligen skitsnyggt på mig! Ni får se dagens outfit lite senare som vanligt.. ;)

Dagens facelook och en liten smygtitt på min nya tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback