grymt härligt väder ute!

Hello babes! :)

Är hemma ifrån skolan nu! :) Slutade KL 14 och stod och köade i en evighet så jag fick springa som ett as till bussen för att jag skulle hinna. Dock så är jag ju bäst i världen så jag hann ju med den trots allt! ;) Hehe..

Köpte en cola och lite snacks som jag mumsade på under den halvtimmes långa bussresan hem. När jag väl var hemma så bytte jag snabbt om till ridkläder, för nu ska jag ut och rida långritt i det härliga vädret! Grymt pepp på det nu! :D Satt på sista lektionen och bara längtade till stallet, höhö.. ;)

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag och njuuut av det härliga vädret så länge ni kan! :love:

I :love: Cola!


Kommentarer
Postat av: johanna

Har du någongång gjort en striptease, vill göra en striptease eller brukar du göra en striptease för din kille/tjej? Eller har du inte gjort det och inte vill?(läs inlägg)



Jag har en sex och kärleks blogg, därav frågan...

2011-03-28 @ 16:38:52
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback