detta snöoväder...

Godmorgon! :love:

Hoppas att ni har sovit gott inatt, jag sov helt fantastiskt iaf! :) Drömde lite sjuka drömmar bara, haha.. Tur iaf att jag vaknade upp och att det gick upp för mig att det bara var en dröm, folk skrattade ju åt mig osv för det jag gjorde haha.. :|

Iaf! Fick ett sms utav min pojkvän imorse där han skrev "när du vaknar, kolla ut ;)" och det gjorde jag. Tappade hakan lite, usch!! Det har ju snöat typ en halvmeter, haha.. ÅÅÅHHH!! :( Jag som trodde det var över med vintern nu..! ;(

Gick upp och pratade med Pernilla samtidigt som jag lyssnade på radion om hur det var med busstrafiken osv. Käkade frukost och tog mig en dusch, skippade att sminka mig förutom att jag tog på mig lite mascara eftersom att jag är ganska nöjd över min hy. ;) Inga synliga finnar iaf! :) Sen gick jag ner till bussen och fick vänta i en kvart och sen kom jag fram till skolan 20 min senare än vad jag skulle. Pratade med läraren som var okej med det, gjorde mitt prov och nu sitter jag och softar i caféterian, haha. Vilken morgon..

Snööö snööö i stora lass..


Utanför mitt fönster

Kommentarer
Postat av: emma

ja de ä jobbigt :(

2011-03-18 @ 12:14:56
URL: http://emmababy.se
Postat av: emma m.h. wall

Nu är helgen här vilket betyder ny chans att bli T.W.B-vinnare! Klicka dej in här och var med --> http://emhw.blogg.se/2011/march/bli-helgens-blogg.html#comment KRAM

2011-03-18 @ 12:50:16
URL: http://emhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback