bussarna cpade nyss..

Godmorgon! :)

Idag är det ganska trist väder, det hade till och med snöat inatt där jag bor! Så när jag vaknade imorse och kollade ut så var det vitt överallt! :( Dock så var det bara ett sånt där tunt lager som kommer försvinna under dagen. :) Annars så är det kallare så jag tog min vinterjacka idag, Brr..! Och så är det helt kolsvart på himlen så det bryter nog ut i regn snart, tur att man är i skolan redan då! ;)

Annars så sov jag ganska bra inatt, hade svårt att somna först för att det var lite ensamt utan min älskling. Sov till kvart i sju när Pernilla ringde och väckte mig, haha. ;) Sjusovare nummer 1! Gick upp och fixade mig och tog bussen till Huskvarna. Väl där så fick jag stå och vänta i en halvtimme för att bussen hade gått sönder, så sjukt surt! Så jag kom en halvtimme försent till skolan. Tur var så förstod min lärare det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback