bowlat + fikat! ;D

Hello! Nu är jag hemma igen :)

Som sista lektion så hade vi idrott, där vi bowlade. Skitkul! :) Dock så vann Jossan över mig, så typiskt.. Men jag fick in ett X antal spärrar och tre strike, inte dåligt för att vara tjej eller vad säger ni..? ;)

Hur som helst, efter att vi hade slutat så tog jag och Jossan bussen ner till stan och sprang runt som tokar, sen tog jag bussen upp till A6 och mötte upp min underbara Joanna. Gick till Ikea och fikade och snackade skit om allt tills vi kände att det var dags att dra vidare, då gick vi till Coop för att hon skulle köpa tuggummi, och då plötsligt är det någon som drar min luva över huvudet på mig och så vänder jag mig om och där står, Magnus! Haha, ganska chockad. ;) Så jag tog följe med dom hem, slapp åka buss! :) Tack för fikan min underbara vän Joanna! :love:

Såhär snygg är jag när jag bowlar.. ;)

Playman.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Jaaa visst har dom :D hahah det är lugnt :)

2011-03-08 @ 18:56:42
URL: http://ekfeldt.blogg.se/
Postat av: emma

åh bowla ä kul :D

2011-03-08 @ 21:34:47
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback