lite dricks på jobbet! ;)

Tjena! Nu har jag äntligen slutat jobbet! :D *puh*

Kom hem för typ en halvtimme sen, har bytt om och packat väskan faktiskt. :) Btw, jag fick huuur mycket godis som helst idag ifrån jobbet! :D Vi rensade bland allt godis på lagret och fyllde på i butiken, och det som blev över fick jag. Tur att jag har två lillebröder som älskar godis då. ;) Hade aldrig pallat käka upp allting själv..! :O

Hur som helst, jag ska in till stan nu! Ska hem till Robin eftersom att jag glömde min kamera hemma hos honom igår.. Typiskt mig och glömma saker här och där..? Jaja sånt händer! :D Sen ska jag sova hos älsklingen! :) Men vi hörs senare, puss och kram!


Mitt godis! ;)


ForHair.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback