världens skönaste snubbe!

När jag skulle ta bussen ifrån mina kusiner så råkade jag hoppa på fel buss, i ren panik så gick jag och "lipade" hos busschauffören som sa att det var okej om jag satt kvar på bussen och åkte med honom tillbaka sen. När vi var vid slutstationen i Öxnehaga så skulle bussen stå där i 20 min, så jag stod och pratade med chauffören medans han tog en cigg och sen berättade han om folk som förfalskade smsbiljetter, trevligt sällskap var han faktiskt

Sen när vi skulle åka vidare så kom det tre tjejer springandes och hoppade på, och två utav dom hade förfalskade smsbiljetter och då sa busschauffören till mig "som sagt.." Haha så jävla skön snubbe!
Sen när han stannade några hållplatser lite längre iväg så var det några snorungar som skulle kasta snöbollar på bussen och då sprang busschauffören ut och kastade snöbollar på dom så dom sprang iväg, HAHA. Fick ett ordentligt skratt där kan jag lova

Sen hoppade jag av och tackade för sällskapet, haha. Gick hem till Marre och sitter i hennes kök just nu och försöker få henne att förstå hur mycket jag älskade den där busschauffören, hahaa!
:P


Jag just nu!

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: men du är sötare!!

2011-01-16 @ 18:26:21
URL: http://carolinhes.nu
Postat av: Nattis<3

vilken trevlig chafför :)

2011-01-16 @ 19:03:49
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback