studiedag idag! ;)

Godmorgon!

Jag vaknade upp för en timme sen bredvid min pojkvän, helt underbart! :D Jag ville knappt resa mig upp, det var så mysigt och ligga på sidan och krama om hans varma mage, hihi. :) Dock så fick jag till slut gå upp för att min mage skrek efter frukost. Så jag gick upp och fixade frukost åt mig och min älskling, så satt vi i sängen och åt och sen satte jag mig vid datorn medans han ligger i sängen och pratar med sig själv, skriker "aaah" och påpekar att han snart förvandlats till en schimpans.. :| Min pojkvän är lite speciell, får skylla på sockerkicken som han fick utav oboyen. ;)

Nu ska jag iaf lägga mig igen och kolla på några avsnitt utav Buffy med min schimpans pojkvän.. ;) Hoppas ni får en superbra onsdag! :love:


Kommentarer
Postat av: evelina

skönt med studiedag :D

och vi måste träffas snart gumman, saknar dig jättemycket :( <3

2011-02-23 @ 11:22:14
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Buffy? Det är den gammla vampyr serien va? :)

2011-02-23 @ 12:41:45
URL: http://ekfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback