jag har träffat statsministern!

Fredrik Reinfeldt skulle komma till mitt gymnasium idag, trodde faktiskt inte att jag skulle få se ens en liten skymt utav honom men jag hade fel! ;) Jag och Jossan gick till det rummet där han, några lärare, elever, rektorerna och ett par journalister och fotografer hade möte. Så pratade vi med Fredriks livvakter som stod utanför, då frågade jag om dom trodde att jag skulle få ta en bild med honom, och det kunde han inte svara på men han trodde inte att det fanns någon tid till det.

Sen så gick jag och Jossan upp och käkade lunch, sen gick vi tillbaka för att kolla om de fortfarande hade möte, och det hade dom eftersom att mötet hade gått över tiden. Så vi satte oss på en bänk om fanns utanför för att kanske ha en liten chans till att se honom när han kom ut. Då bad en utav hans livvakter oss att ställa oss en bit bort för att kunna ta en bild när de gick förbi.

Vi ställde oss en bit bort, så kom Fredrik och de andra ut ur rummet. Jag tog upp kameran och blev helt, svimfärdig. Bilden blev suddig och dålig, så den livvakten som bad oss ställa oss där frågade om jag ville ta en ny och jag svarade försiktigt ja. Han sa till Fredrik "nu tar vi en liten halvhalt så att tjejen får sin bild" och då ställde sig Fredrik precis FRAMFÖR MIG, typ en meter ifrån!! Så fick jag en bild, han log och sa tack och började gå igen. Hans livvakt klappade mig på axeln och sa "ta det lugnt nu". Han såg nog att jag var svimfärdig och helt extalterad, hahah.

Här är den första bilden, som blev dålig.. Ser ni honom?


Det var denna bild som jag fick ta när han stannade upp.

När jag såg honom, och allt annat folk komma gåendes så kände jag mig helt ärligt som en liten 10-årig flicka som äntligen fick träffa sitt livs största kärlek, typ ens största idol eller något. Denna känslan har jag aldrig känt förut, trots att jag träffat en del kändisar och fått deras autografer samt fått fotograferas tillsammans med dom. Har ni känt den känslan någon gång? :)


Playman.se


Kommentarer
Postat av: Paniz

Hahah vad coolt! Ja, jag har känt den känslan!

sv: Tack så mycket!

2011-02-21 @ 13:20:21
URL: http://ppanizs.blogg.se/
Postat av: Josefine

HAHAHAHAHAHAHAHA GU VA SÖT DU ÄR THESS! :D <3

2011-02-21 @ 13:35:48
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: tina

SÅ COOOLT, JAG VILL OCKSÅ. Han är ju lätt Sveriges grymmaste man!!!!!

2011-02-21 @ 13:37:05
URL: http://tinysoul.devote.se
Postat av: marigonas

hahahaha nice! :D

2011-02-21 @ 14:24:10
URL: http://marigonas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback