det blir bara jobbigare..!

Guuuuuud vad jag är tröött! :O

Men härligt som alltid! Om jag ska vara helt ärlig så var jag inte så jätte taggad ifrån början, men shit vad det förändrades så fort man började dansa! :D Och på något sätt så blir det bara jobbigare och jobbigare för varje pass, är det jag som tar i mer eller..? :bigeyes:

Iaf! Efter Zumba passet så körde vi 15 min magträning och jag kan säga att jag kommer ha träningsvärk i både armar, mage, rygg och ben imorgon, hehe! ;)

Nu är jag hemma iallafall! Har precis tagit mig en dusch och gjort iordning inför morgondagen, dvs plockat fram morgondagens outfit osv. :) Nu ska jag iaf gå ner och käka lite kvällsmat, som sagt det är inte bra att äta innan man lägger sig, men det är inte heller bra att inte äta efter att man har tränat, så vad väljer man? Jo, att äta. :D

En osminkad trött tjej! :)

Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv:jorå helt okej, bara lite sjuk :)

vad gör du då?

2011-02-08 @ 22:56:19
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: Jossie

sv; jodå det är helt okej faktiskt :D

2011-02-08 @ 22:57:34
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback