var med ellie igår! :)

Lovade ju att berätta om min gårdag, haha. ;) Var ju så förbannat trött igårkväll så jag orkade verkligen inte sitta och blogga, lägga upp bilder osv osv..

Hur som helst! Först så var jag med min pojkvän, tills han började jobbet. Jag följde med honom till Huskvarna och så träffade jag sötnosen Ellie och Emil utanför AD. Vi satt och snackade ett tag och sen tog vi bussen till Jönköping, höll Emil sällskap tills han skulle sticka iväg på ett möte och då drog jag och Ellie upp till A6 och storshoppade, haha! Hela studiebidraget = borta. ;) Nejdå.. Men jag fick med mig en hel del hem! ;) Visade ju er det i ett inlägg innan.

Sen drog vi tillbaka till stan och mötte upp Emil, gick till donken och chillade ett tag och sen var jag tvungen att ta bussen hem, tack för en grym dag sötnosen Ellie! :D :love:

Gullungen och jag framför världens coolaste bil. ;) VÅÅÅÅR! <3



Ellie och Emil. :)

Kommentarer
Postat av: Smarre

HAHA ja klart!

sen när slutar du nånsin såå sent ? :O

aja men hör av dig :))

2011-04-05 @ 12:09:31
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hejhej! :)

Vad gör du? :D

2011-04-05 @ 15:29:58
URL: http://sofiebjuresjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback