var i stallet innan!

Jag och André tog moppen bort till stallet, ganska kul att jag fick använda hans keps som "hjälm" för att jag inte hittade den andra hjälmen, haha.. ;) Såg nog också ganska kul ut att jag, som är mycket mindre än André, skjutsade honom på min mini-moppe, haha. ;)

Aja, väl i stallet så hämtade vi Placan, min pojkvän hjälpte till att borsta henne, duktigt! ;) Sen red jag en liten runda och André gick bredvid, han var inte så värst sugen på att rida påstod han. Självklart förstod jag att "äh, jag orkar inte" betydde "jag vågar inte.." på pojkarnas språk. ;) Men jag lät honom vara så han fick bara gå bredvid. Placan var iaf superduktig och på samarbetshumör. :) Så det gick superbra, trots att jag bara red en kortis.

Efter ridningen så mockade jag och gjorde iordning i stallet osv och sen tog vi moppen hem till mig igen. :)

Min pojkvän lekte paparazzi idag, tog en massa kort på min och Placan, haha..! (ignorera mitt ansikte..)



Frossle.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback