sov över hos janina!

Godmorgon! :)

Inatt sov jag över hos Janina! :) Eftersom att jag har sovmorgon till 10.30 idag och Janinas storebor, dvs Jimmy började typ samtidigt så vi ska åka bussen tillsammans sen. Nice! :D

Igårkväll så plattade sötnosen Janina mitt hår, sen låg vi och pratade tills vi båda somnade. Jag sov som en stock verkligen, och Janinas säng var gryymt skön! Den gjorde så att min "träningsvärk" i benen försvann typ. ;)

Nej nu ska jag platta håret och fixa till mig lite! Äta frukost och sen väcka tjockis Jimmy. :D Hörs snart, puss på dig!

Såhär roligt har jag när jag är nyvaken..

ForHair.se


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha, jag skulle aldrig våga väcka min kompis storebror :o

2011-04-12 @ 09:22:32
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jaha. Hahaha, då förstår jag ^^

2011-04-13 @ 16:16:49
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback