slutade tidigt idag!

Hej! :)

Sitter i skolans gym nu och kollar på Joel som tränar, ser ganska kul ut när han tar i så att han blir helt illröd haha. ;)

Hur som helst, jag slutade 13 så då tog jag bussen ner till huskvarna och träffade min pojkvän som precis hade tränat. Så hängde jag med honom tills han började sitt jobb och då gick jag och träffade Joel, Ellie och Emil. Köpte mjukglass och chillade omkring på Esplanaden i Huskvarna ett tag. Sen följde jag med Joel hem till honom för att han skulle hämta sina träningskläder. Fan vad alla killar håller på att gymmar nu när våren har kommit, magmuskler till sommaren eller vad? ;)

Sen kom Magnus och hämtade upp oss och så åkte vi till skolan, jag hade utvecklingssamtal som gick superbra! Min lärare påpekade att jag var bäst i klassen. ;) Uhhh..

Ellie och jag med årets första mjukglass! (bortsett ifrån donkens glass..)

Kommentarer
Postat av: Linn

sv, har inte blogvin! ;)

jodå, et är bara bra! lite trött men funkar :)

2011-04-07 @ 17:43:34
URL: http://gallop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback