nu har jag internet! :D

Hejsan kära blogreaders! :D :love:

Har varit utan internet ända fram tills nu! Eftersom att vi är mitt ute i skogen, vid en sjö och jag har inte åkt hem än.

Jag tänkte inte precis skriva något megalångt inlägg nu, ville bara tala om att jag lever och att vi har det ytterst trevlig där vi är! :D Vi är 11 pers. André, Gösen, Joppi, Danne, Ellinor, Kevin, Jossan, Maggan, Krille, Dan och jag. ;)

Igårkväll så kom vi fram ganska sent, satt ute på bryggan, fiskade, grillade, drack lite och chillade. :) Sen sov vi i olika rum, jag, min pojkvän och Danne delade rum. Somnade ganska sent eftersom att de två pojkarna snarkade ikapp.. Men det gick ganska bra ändå. ;)

Imorse vaknade vi vid 8, gick ut till bryggan och chillade lite och sen väckte vi resten utav folket och satte oss ute i solen och solade. Sen har vi spelat kubb, fiskat, varit ute med båten, några åkte iväg och handlade sånt som hade tagit slut och sen har vi nyss käkat och sitter nu och chillfestar lite, det är ju valborg liksom! :D Vad ska ni göra idag förresten? Supa skallen av er? ;)

Vi hörs nog lite senare, eller imorgon när jag kommer hem! PUSS PÅ DIG


Charmig bild på mig och Jossan igårkväll när vi grillade. ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine S

Hallå du glömde ju typ den viktigaste personen ;)

-> Dan

2011-05-01 @ 13:51:40
URL: http://massvis.blogg.se/
Postat av: Olle

men hallå större köttbit gick väl att hitta? Ofta den räckte till alla 11 ;)

2011-05-01 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback