@ Janinas place

Hello bitches!

Jag hade fruktansvärt ont i magen innan idag, jag skulle egentligen åkt hem ifrån skolan vid lunch, men jag härdade ut och sen när jag slutade skolan kl 14. Tur det! :) Stannade kvar i skolan med Joanna till kl tre, åkte ner till huskvarna och träffade min pojkvän en liten stund tills hans buss gick. Då hoppade jag på bussen hemåt, och då ringde Janina och frågade vart jag var, så jag hoppade av och hoppade på hennes buss och följde med henne hem. Dom har ju precis flyttat, så det är första gången jag är i hennes nya hem, och det är verkligen skitsoft! Påminner om mitt hus haha. ;)

Känner du dig ofräsch? Klicka in här och köp billig parfym!

Snyggingen Joanna och jag utanför skolan och schteker :)

ForHair.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback