I Love Tyskar ;)

Hellow bitches!

Jag ber om ursäkt om min urusla uppdatering under gårdagen, men jag ville som sagt inte uppdatera en massa eftersom att jag och Marre var ute hela dagen igår. ;) Sen hade jag inte med mig min bebisdator.. :(

Jaja, nog om det! ;)
Är hemma hos Marre nu! Gick upp vid halv tio imorse och käkade frukost, satt ute på balkongen en stund med älskling och surade över att det bara var 4 grader ute.. hähä. :( Dock var det varmare i Huskvarna sen när vi kom hit. :D Åkte hem till Marre och sitter nu och kollar på medans hon städar. Duktigt! ;)

Haha btw, det var 6 st tyskar på bussen innan, de skulle till Gränna och käka polkagrisar antagligen. ;) Älskar Gränna på sommaren, en massa snygga turister överallt! :love:


Roliga Tyskar ;) Bild lånad ifrån Google.

Kommentarer
Postat av: N

sv: tack,gillar den jag med:D

2011-04-20 @ 13:35:53
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback