bowlade i lördags!

Som jag skrev innan så sov jag över hos min pojkvän fredag till lördag, vi skulle egentligen åkt hem till mig på morgonen men ingen av oss var särskilt pepp och pigga för det, så vi drog in till stan istället. :)

Gick runt lite på stan och käkade på donken, sen drog vi hem till min vän Joannas pojkvän och spelade TV-spel och plattade varandras hår osv. Alltså jag och Joanna då, inte killarna. Hähä.. ;) Sen tog vi bilen bort till Elmia och bowlade.

Tjejerna mot killarna såklart, vinnaren skulle bjuda på mat sen. ;) Bara för att vi var ganska säkra på att killarna skulle vinna.. Och det gjorde dom också såklart, med ungefär 80 poäng. Joannas pojkvän Daniel var ju helt störd och fick väl, 20 strike? :O Jag fick 4 strike och 7 spärrar, ganska nöjd ändå.. Dock förlorade jag, min pojkvän kom trea, Joanna tvåa och Daniel etta såklart. ;) Men det var grymt kul!

Efteråt så åkte vi till MAX och käkade, sen åkte vi hem till Daniel igen. Spelade lite spel, chillade och umgicks. Trevligt! Jag och älskling tog bussen hem till mig kl 2.20. ;) Somnade nästan direkt, helt döda hähää..

Min kamera dog på fredagnatten så jag kunde inte ta bilder! Tog dock denna bilden med mobilen bara för att visa upp mitt och Joannas häftiga namn..

Kommentarer
Postat av: Smarre

sv: om det där att jag typ skrämde livet av honom...jag fick en attack :((

2011-04-11 @ 12:36:11
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback