blogg.se har inte fungerat!!

Åååh jag blir så irriterad på blogg.se när det håller på att strula hela tiden..!!! :mad:

Aja.. Godmorgon på er! :)

Vaknade kl 8 imorse, låg kvar och blundade till 8.20 och hoppade in i duschen, klädde på mig, torkade håret och tog endast lite mascara på mig. ;) Kör en naturlig stil idag! Fräscht! :D Sen gick jag ner och drack kaffe och åt frukost med Pernilla innan jag fick rusa till bussen! Hatar egentligen att stressa, men det var ju så förbannat skönt att bara ligga kvar i sängen, hehe.. Skönt med helg snart iaf! :D

Anyway.. Sov jätte oroligt inatt. Vaknade av och till hela tiden, jobbigt! :( Somnade vid elva ungefär och vaknade kl 8 så jag sov ju mer än 9 timmar, men eftersom att jag vaknade hela tiden så sov jag ju oroligt, jobbigt.. Får hoppas att jag får bättre sömn inatt! ;)

Dagens naturliga facelook! :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha jo vet :(

2011-04-01 @ 11:34:53
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback