älskling sov hos mig!

Godmorgon! :)

Haha ojoj vilken kväll/morgon det har varit.. ;)

Min älskling kom hem till mig igårkväll vid halv elva, vi pratade lite och myste framför en halv film och sen somnade vi som små bebisar i varandras famn, iiih :love:

Imorse (inatt??) klockan 4 så gick vi upp och käkade frukost och sen skjutsade jag älsklingen till hans jobb i huskvarna på min moppe, måste sett ganska kul ut.. ;) Pernillas kommentar på morgonen var bara "haha det är knäpp kärlek det där!" :D Aja, vad gör man inte för sin pojkvän? ;)

Sen lämnade jag min moppe i Huskvarna och tog bussen hem, kom hem vid halv sju och la mig i sängen igen och sov fram till 9. Gick upp och tog en skön dusch, gjorde mig iordning och åkte till skolan. Hade inställd lektion imorse så därför började jag kl 11 idag.. ;) Klagar inte!

Jag imorse, nyduschad och fräsch :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback