40-års kalas!

Var på 40 års kalas igår också, därför som jag inte hann blogga igår.. Efter att jag kommit hem ifrån stallet så hade jag 25 min att klä av mig, duscha, klä på mig, torka håret och sminka mig så det blev en aningen stressigt.. Kom iaf iväg så att vi inte kom försent! Hatar att stressa egentligen men vad skulle man gjort? ;)

Usch jag har lite åldringsfobi, vill inte bli gammal.. :(

Jag i bilen..


Jämförde fötter, min lillebror Jonathan, min pojkvän, min andra lillebror Daniel och sist lilla jag..


Jonathan och jag. Kan få i mina skor i hans skor, plus 5 cm till..


Moi



Mat

Playman.se


Kommentarer
Postat av: N

ååh vad stora fötter du har thess blink blink ;)<3

2011-04-03 @ 15:49:45
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback