till oliver!

Svar på din kommentar:

Haha so what om jag målade stora bröst på min paint-bild..? Jag har inga stora pattar som din brud har. Och jag är faktiskt nöjd med hur "små" bröst jag har. Tycker du att det är så jävla kul att trycka ner mig eller? Jag låter dig vara, och jag snackar med din tjej när hon snackar med mig. Om du har något otalat med mig så kan du ju säga det till mig face2face istället för att kommentera min blogg. Och en fråga, varför överhuvudtaget läser du min blogg om du inte tycker om mig..?

Alla har olika kroppsformer, endel har stora, endel små, endel fasta, endel hängiga, endel är tjocka, endel är smala, endel är långa och endel är korta. Endel har fin hy och endel har inte det. ALLA ÄR OLIKA! OCH ALLA SKA BLI ACCEPTERADE FÖR PRECIS SÅ DOM SER UT! INGEN SKA BLI NERTRYCKT FÖR HUR DE SER UT! Och om du har problem med det så fine för mig liksom, men ta inte ut det här och lägg inte det på mig. Och varför kollar du ens på mina bröst? har inte du en tjej som har fina, fasta, stora bröst som du kan kolla på?

Och jag erkänner JAG HAR SMÅ BRÖST! JAG HAR BARA 70B I BH STORLEK OCH JAG VILL INTE HA STÖRRE ÄN VAD JAG HAR! FÖR DET SKULLE INTE PASSA MIN KROPP!

JAG HAR SMÅ BRÖST
JAG HAR SMÅ BRÖST
JAG HAR SMÅ BRÖST!
men jag gillar dom.

Och har du något mer du vill säga? Så säg det face2face. tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Smarre

rätt Thess!;)

2010-09-15 @ 20:54:18
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: Oliver

Damn Thess, med tanke på allting du gjorde mot mig när jag fortfarande tyckte om dig, snackade skit bakom min rygg, playade, utnyttjade att jag tyckte om dog and u name it. Jag kommer nog aldrig upp i din nivå riktigt men när jag kan roa mig själv på din bekostnad, då kommer jag göra det.



Väl mött, Oliver.

2010-09-16 @ 09:19:54
Postat av: Awesome

ibland kanske man inte ska ha vissa människor i livet för det blir bara rörigt.

Det är bra inställning Thess! Stolt över dig ^^ pus <3

2010-09-17 @ 09:51:30
URL: http://josefinesvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback