sovmorgon

Godmorgon! Har ni sovit gott? :)

Det har jag gjort..! Hade en jävligt sjuk dröm som handlade om mig och min pojkvän + om flashbacks.. Tur som fan att det bara var en dröm dock, annars hade mitt rykte varit totalt förstörd..!

Iallafall.. jag skulle egentligen gått upp 7.30 för att duscha imorse, men lat som jag var så orkade jag inte det utan jag gick upp kl 8 istället. Så jag ska duscha när jag kommer hem idag istället..! Så jag fixade mig, klädde på mig och gick till bussen.

Kom till skolan för tjugo minuter sedan ungefär, och jag börjar om 5 min med administration. Jossan kommer väl snart också till skolan, för just nu sitter jag utanför min sal helt själv.. buhu. :(


Igår när jag och älsklingen spelade hans egengjorda monopol..!


Busstrafiken är ett stort fan utav ABBA..


Kommentarer
Postat av: josefine andersson

sv; den är tagen hemma hos mej :P haha tacka :P<3

2010-10-15 @ 10:13:55
URL: http://jossich.blogg.se/
Postat av: Maj

Vad gulligt! =) Hur länge har du och din kille vart ihop? Aj, drömmar är ganska konstiga ibland. Jag drömde också sjuka drömmar i natt. Dels att jag försökte döda en björn. Hemskt, :( Björnen var hjälplös, såg så hemskt ut.. men den försökte faktiskt döda mig först!

2010-10-15 @ 10:34:03
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: josefine andersson

hahah faan vad smart ;)<3

2010-10-15 @ 11:27:25
URL: http://jossich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback