seg skoldag..!

Hej igen gullungar! Vad hittar ni på där ute? :)


Efter första lektionen så hade vi håltimme, så jag och Jossan satt i caféterian som vanligt. Det är där man brukar hamna om man har lång rast, haha. Sen hade vi matte, där jag satt vid datorn och svarade på kommentarer osv. Har ju prov på torsdag i matte, så jag också igenom alla repetionsblad jag hade skrivit av ifrån läraren, cred till mig! :)

Sen hade vi engelska, där vi fortsatte att kolla på filmen E.T. Sen hade vi lunch och då kom Marre och våldgästade oss lite. Sen när hon stack så gick jag och Jossan till caféterian igen. Har två lektioner kvar innan vi slutar, skit segt verkligen.. Datakunskapen börjar om en kvart och därefter är det idrott.

Och glöm inte bort att ställa frågor till frågestunden, ni hittar den HÄR! :)


Jag just nu i caféterian..


Kommentarer
Postat av: gucci princezz

Hey cutie, allt bra? Hjälp mig gärna på bloggen med att välja domännamn till min blogg.. =)

2010-10-12 @ 13:46:12
URL: http://gucciprincezz.blogg.se/
Postat av: Sabine

hade också en riktigt seg skoldag idag..

2010-10-12 @ 13:48:21
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback