tidsinställt inlägg!

Tjenare! Medans ni läser detta så är jag hemma hos min pojkväns farmor och farfar och har precis ätit, och sitter antagligen och kollar på TV. ;)

Efter detta så ska jag och älskling dra till jönköping för att han ska spela innebandymatch. Önska honom lycka till!? Det kan dom behöva.. Haha! ;) Så jag är hemma igen hemma hos min pojkvän vid 7 tiden ikväll..? Men har skrivit flera tidsinställda inlägg så att ni har något att läsa medans jag är borta. För jag hoppas att ni gör det..? Annars blir jag ledsen!



Tycker faktiskt jag är lite söt iallafall (a)


Kommentarer
Postat av: Janna

Hej vännen, jätte söt på bilden är du :) Eftersom att jag åker snart så är det frågestund på min blogg idag, du kan ställa frågor om allt - i en kommentar eller skicka sms till 0760-538528 (comviq).

Alla frågor besvaras kl 23.00. Stor kram Janna!

2010-11-21 @ 17:18:54
URL: http://janna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback