när man har tråkigt..



1. är du kär?
Aldrig varit så kär som jag är nu! :D
2. har du snusat? Haha testat!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? haha, utav misstag! ;)
4. har du legat i sängen brevid en kille? Självklart ;)
5. har du blivit dumpad? Ajjemen
6. har du blivit slagen allvarligt? När jag var mindre
7. tar du droger? Aldrig!
9. har du pussat en tjej? Självklart ;)
10. hatar du någon? Hata är lite att ta i.
11. älskar du någon? Självklart!
12. har några av dina vänner svikit dig? Inte någon utav de jag har nu.
13. har du djur? Nope!
14. har du legat brevid en tjej i sängen? Självklart
15. hatar du dig själv? Absolut inte!
16. gillar du orange? Beror på
17. är du lång? Haha jag är inte så lång nej. ;)
18. har du nån sjukdom? Sjukdom, nej.
19. har du skämt ut dej för den du gillar? Jag skäms aldrig.
20. har du en gris?
Ibland så!
21. har du en plattång? Två stycken!
22. har du en bror? Två halvbröder och två fosterbröder.
23. har du sjukt bra humor? Kan man verkligen säga!
24. är du brunett? Nope!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? Inte i flera timmar, då tar jag hellre ett bad.
26. tycker du om hästar? Ja, det finaste djuret som finns!
27.har du skilda föräldrar? Ja, mina biologiska föräldrar är det.
29. har du gått på simskola? Självklart!
30. har du sagt bög till en kille? Självklart! Victor ÄR bög. ;)
31. har du sagt fitta till en tjej? Klart
32. har du fuskat? Ajjemen, så jag klarade högstadiet! Skämt åsido.
33. har du en teve på ditt rum? Nope!
34. har du lunar? Det finns ju inte längre? Men hade det innan.
35 har du msn? Ajjemen, men sällan inne.
36. har du en syster? Nix!
37. har du bruna ögon? Nix!
38. gillar du att fota? Ja! ;)
39. har du sett dig själv brinna? Ja har nog drömt det.
40. hjälper du dina vänner? Vrf skulle jag inte?
41. gillar du tacos? NEJNEJNEJ!
42. tycker du att du är söt? Ja klart. ;)
43. har du dansat? På lågstadiet.
44. har du spelat fotboll? Klart!
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Ja det är klart!  
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Inte flera timmar, har ju ett liv liksom.
47. har du ätit sniglar? Nix!
48. äger du en locktång? Ingen locktång, men en volymtång
49. gillar du att tugga tuggummi? Ja, när man behöver något att göra.
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? Ja, det är äckligt annars.
51. gillar du kläder? Kläder är liivet!
52. hatar du falska vänner? Då ska man inte kalla dom för vänner.
53. gillar du räkna att matte? Nej, men jag är duktig på det! ;)
54. älskar du någon nu? Vänner, familj och min älskling! <3 
55. Har du gråtit inför en vän? Ja, men det var länge sen..
56. kan du sjunga? Nej usch!
57. Har du sett nån dö? Tyvärr
58. säger du vad du vill? Klart! Men brukar tänka mig för. 
59. Är du stor? Nej, rätt liten!
60. vad är ditt hela namn? Maria Therése Irené Wester
61. kan du tala spanska? Har pluggat spanska i tre år så lite kan jag nog allt.
62. är du kortare än 1.60? Nix! Som tur är! 
63. älskar du sommaren? Vem gör inte?!
64. älskar du vintern? Verkligen inte. 
65. har du mer än 6 par skor? Haha kan man lugnt säga..
66. brukar du sjunga när du är i duschen? Nix!
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja ett x antal gånger.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? Klart! ;)
69. gillar du att städa? Får mina ryck ibland.
70. gillar du att sova länge? Med min älskling <3 eller hos någon vän.
71. har du vart med om en olycka? Ja det har jag.
72. är du förvirrad? Nej inte så värst.
73. har du mer än 6 par byxor? Kan man lugnt säga.
74. har du förlorat en vän? Ja tyvärr
75. gillar du att shoppa? ÄR DET INTE DET LIVET GÅR UT PÅ?!
76. har du varit i paris? Nej!
77. gillar du ormar? De är hemska.
78. klarar du dej själv? Nej, inte en längre tid.
79. har du lagat mat? Ja.
80. är du klantig? Ibland.
81. har du foppatoffler? Nej!
82. har du mer än 20 låtar på din data? Har typ inga låtar på min dator.
83. sminkar du dej innan skolan? Ofc!
84. har du träffat en kändis? Ja det har jag.
85. har du mer än 7 par nagellack? Tror inte det.
86. har du busringt? Vem har inte? 
87. har du skällt på din bror ? Klart! ;)
88. har du en vän som skiter i dig? Nej, då kallar man inte den personen för vän.
89. har du velat göra saker men vågar inte? Nej!
90. sover du med nått gosedjur? Ja.
91. har du åkt nånstans utan att du får? Klart! I'm a bad girl. ;)
92. vill du bara bort ibland? Ja..
93. har du tältat? Yes!
94. har du bränt dig? Yes!
95. har du lekt med levande ljus ? När man var yngre kanske.
96. har du lekt anden i glaset? Nej, kommer aldrig göra.
97. skäms du ibland? Haha skäms aldrig. ;)
98. bor du i skåne? Nix!
99. gillar du hip hop/rap musik? Funkar!
100. är du på sista frågan nu? Nej det är jag inte.
101. är du singel? Nej, så upptagen jag kan bli! ;)
102. har du flygt flygplan nån gång? Självklart
103. har du kul just nu? Nej inte direkt.
104. är du blyg? Varför skulle jag? ;)
105. har du varit ärlig på alla frågor? Det hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: ekfeldt ;)

Haha, Nej inte jag häller! har aldrig prövat. Vet inte ens om dom har sånna i jkpg! :)

2010-11-30 @ 17:28:51
URL: http://jonkoping.myshowroom.se/
Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv;hah tydligen :)

okejj ;D!

2010-11-30 @ 17:37:40
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: sama

fin blogg! :)

2010-11-30 @ 17:41:48
URL: http://samaz.blogg.se/
Postat av: bex.

du är snyggasre !

2010-11-30 @ 17:57:05
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hihi,tack!;:D



ELLERHUr!? bah att dom är så dyra :(

2010-11-30 @ 18:07:43
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Smarre

Du har ju visst en sjukdom o;

2010-11-30 @ 22:04:34
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: emma

hahah åh såna här ä så roliga :D

2010-12-01 @ 06:18:25
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback