ett test som alla gjort

Namn Therése THESS Wester
Födelsedag 12 Juni
Hemstad Håla utanför Jönköping
Ögonfärg blåååa
Hårfärg Blond ;)
Stjärntecken tvilling!
Skostorlek 36-37 :)
Är dina föräldrar skilda? Mina biologiska är det yepp
Skor i dag Fluffiga! :D
Mål för året vet inte? Klara skolan ;)
Det första du tänker på när du vaknar om jag sover själv så är det väl neeej. :( Sover jag med älsklingen så är det första jag tänker på är att jag har världens underbaraste bredvid mig. :D
Piercings
i öronen, naveln, tungan och överläppen ;)
Tatueringar svanken ;)
Namn på barn Tjej, Justine och kille, Justin
Vad vill du bli när du blir gammal? Vet inte
Drömjobbet Mäklare
Favoritmat
hot wings! Och kyckling, klyftpotatis och vitlökssås, mums! :D
Sport
eeh, jag träna? Noway. ;) Annars ridning..
Glass Ben&Jerrys! :D
Godis det mesta :D
Låt
du snurrar min värld
Helgdag alla helgdagar!
Årstid Sommar fifaaan :D

Senast du...
Skrattade?
På bussen hem
Grät? Onsdags :(
Kollade på film? I fredags
Drog ett skämt? Allt jag gör är ett skämt!
Sjöng en sång? Sjunger aldrig ;)

Just nu...

vad ser man utanför ditt fönster? Fält och koskit.. hähä
Lyssnar du på musik nu?  Nej har ont i huvudet..:(
Vad har du på dig? Mjukisbyxor och min sanda t-shirt
Vad är det på din musmatta? laptop

Har du under den senaste månaden...
Shoppat? Äääh föfan att jag har! :D
Bakat? Nej min pojkvän är för lat :(
Motionerat?
Fifan.. blivit tvingad på idrotten :(
Solat? Klart! ;)
Haft sex?
Varje dag! ;)
Pussats med någon?
Nej.. Eh jo det har jag. :D
Pratat i telefonen mera än i 60min? Ajjemen

Vem..

Kan du lita på? Min pojkvän! Marre, Jossan och Joanna. Och mina föräldrar! :D
Vet allt om dig? Min pojkvän <3 :D
Längar du efter?
Min babyy <3 ;)



Kommentarer
Postat av: emelie -

Kan tyvärr inte säga godmorgon eftersom jag varit vaken ett tag men hej ;) haha!

Allt bra idag ? *:)

2010-11-09 @ 12:32:58
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är sööööööööööt :D

2010-11-09 @ 12:54:32
Postat av: Smarre

Vilken ära, du litar på mig och du längtar efter mig (a)

2010-11-09 @ 13:28:18
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback