2 timmars matteprov!

Godmorgon på er! =) Hoppas att ni har sovit gott! :D

Det har jag gjort iallafall! Somnade bums när jag la mig i sängen igår, så himla skööönt! :D Sen gick jag upp kl 6.30 imorse och gjorde mig iordning och gick till bussen.

Och fifan det är 13 minus ute idag! Eller det var det där jag bor iallafall! Så idag har jag på mig strumpbyxor under jeansen, vantar, min tjocka vinterjacka, halsduk och min älskade björnfitta! ;) Låter skönt va?

Nej nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag ha 2 timmars matteprov, önska mig lycka till? :D Hörs senare efter det iallafall!


Såhär ser jag ut idag! Mysigt va?


Kommentarer
Postat av: ♥ Lila prickar ♥

svar: jag kände för att ha ett lite roligare bloggnamn än mitt efternamn, hihi :D

allt bra idag? ^^

2010-11-30 @ 10:36:47
URL: http://purpledots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback