veckans planer!

Denna vecka händer inte så mycket.. En rätt lugn vecka faktiskt. Sånt behöver man ibland. =)

  • Måndag (idag); Åka in till jönköping och möta upp André och company, få pengar av Bark, köpa skorna
  • Tisdag; Skola 8.20-15.20, hemkunskapsprov, lämna in mopeden på lagning (vet inte om jag ska vara med, annars gör Magnus det), Möta upp André i jönköping
  • Onsdag; skola 8.30-15.15, kvarsittning, möta upp André och åka hem till mig, laga mat och tvätta
  • Torsdag; Skola 8.20-15.20
  • Fredag; Skola 9.40-15.20, åka till jönköping och gå på marknad NÅGON?! edit; jag ska antagligen gå med Marre. Sova hos André eller så sover vi hemma hos mig (??)
  • Lördag; RIX FM FESTIVAL!
  • Söndag; inget planerat
förra rixfm festivalen, jag och sita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback