vaknade sent som vanligt..

Godmorgon!

Vaknade alldeles nyss, för va 5 min sen. Och fyfan vad tröööttt jag är!! Skulle kunna sova minst två timmar till.. alltså detta är ju fan helt sjukt?! Jag brukar sova ca 6-7 timmar varje natt i vanliga fall, och det brukar räcka. Nu sover jag 10-12 timmar ?! Tar man igen en massa missade timmars sömn eller vad är det frågan om..?!

Iallafall, ikväll ska jag lägga mig TIDIGT! Inte för att jag ska gå upp särskilt tidigt imorgon, men jag har en tid att passa 11.45 i huskvarna. Så jag måste ju gå upp i tid till bussen. Så jag ska fan slå mig själv i huvudet tills jag somnar typ vid nio, tio ikväll..?

Annars så ska jag gå ner och käka frulle nu, och försöka få på mig träningskläder så att jag och bror kan ta en liten joggingtur. =) Hörs snart igen iallafall!



Moi i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback