svar på tal!



JOSEFINE THYBERG om det var en jävla neger som cyklade på mi...:
rasist?

Svar;
Nej verkligen inte. En av mina bästa vänner (Mikaela) är syrian och jag är själv inte helsvensk. Min bästavän sita har en bror som är adopterad som är svart. Jag var bara arg när jag skrev inlägget för att han cyklade in i mig när jag var stressad.
Annars har jag mina egna tankar om utlänningar och invandrare.. ska aldrig dra alla över en kant. Men många skulle man bara vilja skicka tillbaka till där dom kom ifrån. Ex han som jag ska anmäla idag.
Men nej, jag är inte rasist.


Kommentarer
Postat av: MARILENA

Söt bild på er.

2010-05-31 @ 12:53:36
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE THYBERG

jo, men jag tycker att man ska tänka sig för lite med vad man skriver, Speciellt på internet där många inte känner dig eller inte vet alls vet vem du är.

jag menar du får tycka och tänka precis vad du vill, fritt land du vet.. men när det kommer till sånna saker tycker jag att du borde hålla det för dig själv.

Och om det hade varit en kille som inte var mörkhyad, hade du då skrivit "det var en jävla viting som cyklade på mig"?

nej jag tror inte det..



anyway, orkar inte egentligen bry mig om det här, men blir bara så irriterad när folk verkligen pekar ut människor som är mörkhyade så fort det händer något.

2010-05-31 @ 14:24:44
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback