svar på frågestunden!

moa;
vad gör du för kul om dagarna? (:
Svar;
Går i skolan, shoppar, träffar vänner och umgås förstås med min pojkvän. =)

jb;
gillar du justin bieber? :D
Vad tycker du om vår blogg? :)
hur länge har du bloggat?
Svar;
Haha klart jag gör! ;)
Den är fin och söt! =)
Jag har bloggat sen januari 09. Kolla arkivet!

Julia;
En pojkvän eller en bra vän? :)
Kram//julia
Svar;
En bra vän faktiskt. kram!

anonym;
Är sofie din riktiga syster?
kram //linnea
Svar;
Nej, vi har inga blodsband, men vi är som systrar. Kram på dig!

anonym;
vem är din apsolut bästa vän?
Svar;
Sita och Sofie. Sen är min pojkvän en av mina bästavänner också självklart.

Andreas L;
vilken är din favorit film? :)
Svar;
Den var faktiskt svår, haha. Jag har nog ingen favoritfilm.. jag älskar alla filmer nästan!

alexandra;
hihi okej vilka är dina favoritbloggar ? :D
Svar;
Har ingen favorit faktiskt, men jag läser Kissie, Dessie, Paow, Kenza, Foki regelbundet. Sen mina vänners bloggar och många andra som är intressanta! =)

Emma Heiskanen;
Vem är din förebild ? = )
Svar;
Jag har nog ingen riktig förebild faktiskt, mig själv om det går? ;)

Amanda;
hur gör du dina headers?
har du pojkvän?
va heter din närmaste vän?
Svar;
Jag gör mina headers i Picasa som är ett gratis program som du kan ladda ner ifrån google!
Ja jag har pojkvän som heter André! =)
Mina närmaste vänner heter Sofie och Sita. Har många andra också självklart..

Matilda;
Vilken är sin favoritaffär? (klädesaffär)
Svar;
Jag vet faktiskt inte, :p. Jag gillar nog de flesta, men typ Ginatricot och Veromoda kanske.

Nathalie;
Vad är en bra blogg enligt dig?:)
Svar;
En bra blogg enligt mig är en blogg som är lite egen, originell. Fin design och mycket uppdatering!

Rebecka;
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på blogawards i höstas?
Svar;
har faktiskt ingen aning om vad det är för blogg eller vem personen är så kan tyvärr inte svara.. :p

Mathilda;
Hur länge har du bloggat? :)
Svar;
Jag började blogga januari 2009 =)

Felicia;
varför började du blogga? =)
Svar;
Tröttnat på bilddagboken och ville skriva av mig någonstans. Det var min vän Sabinah som lärde mig och hjälpte mig att skapa min blogg faktiskt!

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv Okej, I believe you :)

Jag har haft en superbra helg! Du också? :D

Kram

2010-05-30 @ 22:08:10
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A '

frågestund på bloggen nu för dom som vill fråga något! ställ din fråga, nu har du chansen!

2010-05-30 @ 22:14:28
URL: http://adlh.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

men tack gumman! :D detsamma! :D

2010-05-30 @ 22:47:01
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: sabinah

åååh jag kommer ihåg när du tjatade att du ville ha blogg :) jag har tröttnat på det nu :p

2010-06-01 @ 00:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback