senare blir det city

Tjeenare bloggen och alla bloggläsare! ;) 

Hur är det med er denna molniga fredag? Med mig är det faktiskt rätt bra, dock efter allt som har hänt. Jag kan tyvärr inte skriva om det, men jag ska iallafall gå till polisen och anmäla händelsen och hoppas på att idioten åker fast.. Jag tror att jag ska gå till polisstationen idag efter skolan, eller gör jag det imorgon! Frågan är bara om det är öppet på lördagar, men det borde det vara va?

Iallafall!
Sitter just nu i datasalen och renskriver min uppsats om andra världskriget på datorn. Måste hinna klart med den inom en timme så jag har lite småbråttom, tur att jag skriver snabbt på tangentbord då. Datanörden själv här dåva ;)

Efter skolan ska jag och Sita som sagt åka in till Jönköping, kanske åker till polisstationen, annars hoppar vi av vid östra och möter upp André och folk, har inte riktigt någon aning om vilka vi ska hänga med men det blir väl de vanliga, haha. Sen blir det att gå på "jönköpings marknad" och kanske ta en tur på någon karusell. ;) Får väl se vad vi hittar på för busfantasier.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



Hoppas du får en toppendag : )

2010-05-28 @ 14:48:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: madde

fin blogg! :D

2010-05-28 @ 15:07:10
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback